vrijdag 17 november 2017

CraftAddiction Reminder!

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag laat ik jullie mijn reminder zien voor de challenge in de CraftAddiction Mixed Media Challengegroep op Facebook.
Ik heb me laten inspireren door de kleur groen, kerstsfeer en de houten sterren van het moodboard.


Deze keer heb ik een CAS mixed media mini kerstkaart gemaakt en ja CAS kan dus ook in mixed media stijl vind ik hihihi, het kaartje is 11x11cm.


Als eerste heb ik een kaartje van 10x10cm gesneden uit aquarelpapier gesneden en dit een laagje witte gesso gegeven met een sponsje, hierna heb ik met een paletmes grof structuurpasta erop aangebracht, daar heb ik Mboss embossingpoeder (White - Glitter) in gestrooid en verhit met de heattool
Van een stukje karton heb ik de stam van de boom geknipt en daarna de boom opgebouwd met knoopjes (vastgelijmd met gel medium), dit heb ik weer 2 laagjes gesso gegeven en gedroogd en toen mocht ik gaan spelen met de magicals van Lindy's (ponderosa pine green), deze pigmentpoeders zijn echt supergaaf, ik heb een klein beetje poeder op een bordje gemengd met water en daarna dit met een penseeltje aangebracht op de knoopjesboom, als laatste heb ik wat Nuvo mousse (indian gold) erop aangebracht en er parelkralen op geplakt, her en der zitten ook een paar 3D Balls small.


Als laatste nog een houten ster bovenaan de boom gelijmd, tekst toegevoegd, randjes be-inkt met Distress Ink (peeled paint) en dit op een dubbele kaart van wit linnenkarton geplakt.
Je kan natuurlijk ook iets op kleur brengen met de Nuvo mousse, eventueel verdunt met water.

Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren om ook aan de slag te gaan voor de lopende challenge, er is een hele leuke prijs te winnen!
Bedankt voor je bezoekje en lieve berichtjes steeds:-))
  Alvast een heel fijn weekend allemaal!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:



afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding afbeelding

7 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, zo gewoon, zo mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk te zien dat je het op een kaartje hebt gedaan. Dat vind ik toch wel fijn, omdat die grote projecten nog ver van mijn bed zijn....
    EN hij is heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Danoesja, keileuk gedaan die knopen kerstboom...heeft een mooie stoere uitstraling....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend Danoesja.....heel erg goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi Danoesja!!!
    Ik denk dat hier veel mensen iets aan hebben, dat het ook op deze manier kan. Vind het top!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je uitleg even goed gelezen.....poeh, wat een werk, maar wat een heerlijk werk om te doen, lijkt mij.
    Zo mooi, zoals jij van een kleine formaat kaart een waar kunstwerk weet te maken.
    Ik blijf er naar kijken (zeg ik volgens mij wel vaker bij creaties van jou?!)

    BeantwoordenVerwijderen