maandag 24 juli 2017

Reminder CraftAddiction Challenge

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag staan onze reminders voor de lopende challenge op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog waar het thema
"Zomervakantie met een vleugje mixed media" is.
Hiervoor heb ik deze kaart gemaakt.


Omdat ik nog producten die ik bij mijn vorige layout gebruikt had op tafel stonden ben ik hiermee verder aan de slag gegaan op deze kaart.
Uit een vel tekenpapier heb ik een enkele kaart van 11cm bij 15cm gesneden en ingesmeerd met clear gesso, dit gedroogd met de heattool.
De achtergrond is gemaakt met acrylverf petrol blauw, een sponsstokje en mijn vingers.
Daarna heb ik witte structuurpasta aangebracht met een maskstencil.
Er lagen nog restjes van het visnet (bewerkt met Versamark transparant en embossingpoeder copper) die ik samen met een stukje wondgaas achter het mooie plaatje van Syta van Gelderen heb geplakt, de cirkel erachter is ook een restje uit een mal en deze heb ik be-inkt met Distress Inkt shabby shutters en een maskstencil.
De 3D Balls small en medium zijn erop aangebracht met gel medium en gekleurd met Twinkling H2o.
De blaadjes zijn gestempeld met Distress Inkt peeled paint en de zelfgemaakte bloem is op kleur gebracht met Distress Inkt tumbled glass.
Verder nog een plaksteentje en touwtje voor de afwerking, de tekst is handgeschreven.
Het geheel is op een enkele kaart (gesneden) van wit linnenkarton geplakt.
Op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog zijn alle reminders te bewonderen voor nog meer inspiratie.

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge "Strandthema" bij 2 Sisters on the blog.
Ik wens jullie een hele fijne week allemaal!
Lieve groetjes, Danoesja.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:

12 opmerkingen:

  1. Ik blijf het zeggen Danoesja ik kijk mijn ogen weer uit!
    Een heerlijk drankje op je afbeelding wat prachtig matched met het geheel! Super gave reminder weer!!!
    Fijne dag hoor ...liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zomers kaartje, leuk plaatje en heel veel te zien
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje zo alles bij elkaar. Super gedaan met al die mix van balletjes en gesso en restjes. Super gedaan en heerlijk om naar te kijken! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het moeilijk hoor Mixed Media maar jouw kaartje is wel heel mooi! Heel knap gedaan. Als je het leuk vindt kan je je kaart ook nog bij onze (2Sistersontheblog) challenge kwijt. Wij hebben het thema: strand.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mixed Media Danoesja!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een echt zomer kaartje is het geworden Danoesja. Prachtig met die afbeelding en alles er om heen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, je hebt het echt in je vingers om met deze materialen te werken Danoesja. Ik vind het een prachtige kaart, geweldig zoals alles bij elkaar past, een plaatje...
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een zomerse kaart is dit.
    Mooi hoor en die cocktail, die maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi!! Knap vind ik het, de kleuren zijn zo mooi bij de foto!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige creatie Danoesja.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien ben je weer heerlijk met van alles en nog wat aan de gang geweest, en met een prachtig resultaat (zoals altijd)!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen