woensdag 28 juni 2017

Scr@p-Cards Challenge #98

Goedemorgen lieve allemaal, vandaag begint de laatste challenge voor de zomerstop bij het 
Scr@p-Cards Challengeblog met het thema 
"Iets met vleugels - Things with wings"
Je kan alle kanten uit met deze leuke challenge en ik heb voor vlinders gekozen op mijn kaart maar je kan ook voor engeltjes, fairy's, vogels, libelle's kiezen maar ook een vliegtuig b.v.


De basiskaart heb ik gemaakt van linnenkarton, het DP is van Joy en tussen de laagjes piept een blauw kantje uit, her en der heb ik een stukje tekst van BoBunny gestempeld, ook de blaadjes zijn een stempel van BoBunny.
De ruitjesmal is van CraftEmotions en die heb ik be-inkt met stormy sky distress inkt net als alle randjes, de grote bloem en de mal waar de tekst op zit is van Spelbinders, de bloem is be-inkt met dusty concord distress inkt.
Toen ik voor het eerst wat spulletjes kocht aan het begin van deze leuke hobby kocht ik wat stickervellen met glitters en die zou ik nu niet meer kopen denk ik maar dit kwam nu goed van pas want de vlinders en bloemen met glitter heb ik hier uit geknipt en die passen er heel mooi bij.
Verder heb ik nog wat wondgaas en parels gebruikt.

Doen jullie gezellig mee aan deze leuke challenge, op het Scr@p-Cards Challengeblog zijn de prachtige inspiratie creaties van alle dames te bewonderen en er is een mooie prijs te winnen die gesponsord is door 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag, lieve groetjes Danoesja.

11 opmerkingen:

  1. Prachtig vind ik het Danoesja en zo zie je maar......alles komt ooit eens van pas bij onze hobby want de vlindertjes lijken er voor gemaakt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Danoesja!
    Mooi in deze lichte kleurtjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje Danoesja met al die mooie zachte pastelkleurtjes en vlinders toppie !!
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Danoesja, goed gedaan om die stickers op deze manier te gebruiken !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk ook even bij jou aan wippen, heel leuk om weer te lezen hoe je kaart is opgebouwd! Stickervellen met glitters...nee toch whaha Op je rustige kaart past wel een subtiel glittertje...mooi gedaan!!!
    Enjoy...Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Danoesja en zo zie je maar wie wat bewaart die heeft wat. Hier komen de bloemetjes met glittertjes weer heel mooi tot hun recht. Mooi dp, lieve kantjes en een prachtige ruit-stans. Een plaatje..
    Lieve groetjes Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is echt een pareltje. Prachtig!!!
    Die stickervellen met glitters, die heb ik volgen mij ook nog ergens liggen. Heel ver weg. Maar op je creatie komen ze heel mooi tot z'n recht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Danoesja!!! Zo zie je maar weer dat wat oudere spullen ook nog van pas komen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Danoesja! Zo mooi met die kleuren en er is veel te zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik blijf er naar kijken, wat een mooie kaart is dit.
    Ik hou zo van die kleuren, romantisch vind ik.
    En zoveel te zien, echt prachtig hoor.

    BeantwoordenVerwijderen