zondag 19 maart 2017

Addicted to Stamps Challenge #144

Goedemorgen lieve allemaal.
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn blogposten:-)
Vandaag beginnen we weer met een nieuwe challenge op het Addicted To Stamps Challengeblog met het thema "Easter"
Nu maak ik bijna geen paaskaarten en verstuur ze ook niet dus paas-stempels zijn hier niet te vinden maar ik heb mijn creativiteit gebruikt om er toch een paaskaart/label van te maken!
Het tekst stempeltje heb ik geleend van mijn lieve vriendin Tonny:-)


De label heb ik zelf uitgemeten en gesneden, hierop zit DP van Joy, de ster-doily van Marianne Design, blaadjes van Elizabeth Craft Design en de bloem is een mal uit China.
De vlinders komen ook uit het DP en de kleine bloemetjes zijn gemaakt met een pons.
Het paasei heb ik zelf getekend en uitgeknipt en hierop heb ik gestempeld met memento pear tart, ook de randjes zijn hiermee be-inkt.
De bloemen zijn be-inkt met distress inkt shaded lilac.
Verder heb ik nog kant, organza lint, kokos-touw en Nuvo crystal drops sugared almond gebruikt.

Op het Addicted To Stamps Challengeblog zijn de prachtige creaties van team B te bewonderen voor nog meer inspiratie!

Er is een hele leuke prijs te winnen die gesponsord is door Crafty Ribbons.
Geniet nog van deze zondag.
Lieve groetjes, Danoesja.


16 opmerkingen:

  1. Dat heb je super slim opgelost Danoesja, het is beeldig!

    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Danoesja. Ik ben ook niet van de paaskaarten. Maar dit is goed opgelost.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik maak ook nooit paaskaarten maar zoals jouw kaart eruit ziet......prachtig. misschien toch maar zoiets maken dan
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig label heb je gemaakt Danoesja....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja. Ik vind je paaskaart prachtig. Zulke mooie zachte kleuren heb je op de kaart gezet. Mijn moeder vind het altijd zo leuk paaskaarten te maken en te versturen dus wij maken ze wel. Nu al een heel aantal klaar! Ik vind het wel leuk om te maken. Leuk model ook weer. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige paaskaart heb je er van gemaakt! Leuk model en kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful Easter tag Danoesja such lovely colours and embellishments a super make
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige paaskaart.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie kaart
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi deze lentetag Danoesja...heel leuk samengesteld met prachtige accentjes allemaal...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I never make Easter cards either Danoesja, your`s is a beautiful card, love the colours and details.
    Hugs Pam x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met een ovaal (paasei) en de juiste kleuren kom je zo in de paas sfeer terecht!!
    Je kunt er tzt vast iemand blij mee maken, aan een zakje paaseitjes, of en klein bosje bloemen ofzo.
    En anders hou je hem gewoon zelf, als paas decoratie, in je huis, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi is je kaart, ook al heb je niets met paaskaarten!
    Een prachtig geheel.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend tag heb je gemaakt Danoesja
    schitterend gemaakt
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen