zaterdag 11 februari 2017

Hello

Hello, is it me you looking for.........hihihi, vandaag mag ik jullie mijn creatie laten zien op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog, deze keer heb ik mijn telefoonhoesje opgepimt in mixed media stijl, het was een wit hoesje..........Uhmmm smoezelig wit dan dus die had wel een metamorfose nodig!



Als eerste heb ik mijn hoesje in de witte gesso gezet en dit laten drogen, daarna heb ik met structuurpasta en een maskstencil van Viva Decor structuur aangebracht, op de voorkant heb ik met een kwastje nog lichtjes wat extra pasta gesmeerd, op de achterkant staat de hele paspop van het maskstencil en op de voorkant heb ik alleen de gears ervan rechtsboven gebruikt, daarna weer alles goed laten drogen, je kan het versnellen door het met de heattool te drogen maar dan krijg je wel bubbels in je structuurpasta en dat wilde ik hiervoor niet. Na deze fase heb ik het metalen embellishment plus de houten D, drie glitterstenen en een klei-ornamentje vastgeplakt met Gel Medium ook dit heb ik weer een tijdje laten liggen om te drogen.
Hierna ben ik gaan spelen met de Nuvo Embellishment Mousse, deze heb ik wrijvend met mijn vingers aangebracht, eerst de gears en een beetje er omheen, het metalen embellishment en klei ornament plus de glitterstenen met Burnished Bronze 814N en daar omheen heb ik de Pacific Teal 822N en de Old Navy 816N gebruikt, de Old Navy zit op het lijf van de paspop, de letter D en langs de randen.

Gooi je oude telefoonhoesje dus niet weg maar maak er een uniek exemplaar van, hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen inspireren.
Nog een heel fijn weekend, lieve groetjes Danoesja.


Mijn gebruikte producten uit de webshop van CraftAddiction zijn:

13 opmerkingen:

  1. Suupergaaaf geworden..wat leuk gedaan..Fijn weekend! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zeg!!!!!
    Echt super gaaf!
    Hier heb je echt over nagedacht en het is heel, héél mooi gepimpt, helemaal naar je eigen stijl.
    Ga ook maar eens zoeken tussen mijn oude hoesjes 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOOhhh, dat was het wachten wel waard, wat een beauty is dit geworden Danoesja, geweldig wat origineel en mooi en gaaf en...ik zit een beetje te stuiteren geloof ik. Ik ben er weg van...helemaal top.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat prachtig gedaan Danoesja, geweldig opgepimpt.
    Ziet er super gaaf uit. Fijn weekend, groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zitb met mijn neus bovenop het beeldscherm Danoesja, wat een BEAUTY en dat je dit hebt aangedurfd! Mijn telefoonhoesje is zwart, maar als ik dit zie denk ik wouw zal ik ook gaan pimpen?! Je hebt me zeker geïnspireerd en hoe!!!! Een hele dikke tien! En veel pleier van je nieuwe hoesje! Fijn weekend verder....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat heb je dat mooi gemaakt en wat een werk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee die is super mooi geworden Danoesja !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een tof idee zeg! ik zag het al op FB en hier lees ik hoe je het hebt gedaan! Goed idee!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woooow dat heb je heel mooi opgepimpt Danoesje...wat een super mooi telefoonhoesje is het geworden....ennnn heel uniek ook hè ...zo is er geen 2e te vinden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt me zeker geinspireerd Danoesja. Wat heb je dit mooi gemaakt! En wat een geduld heb je gehad. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee en wat heb je dit geweldig mooi gedaan! Bijna zonde om te gebruiken ;-)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat een ontzettend gaaf idee Danoesja!!!
    Zo geef je een saai hoesje een persoonlijke touch.
    Ik ben wel benieuwd of dit goed blijf zitten... Of heb je nog tips om voor extra bescherming?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen