dinsdag 3 januari 2017

CraftAddiction Challenge #13

Goedemorgen lieve allemaal, dank je wel voor jullie nieuwjaarswensen en lieve reacties op mijn borduurkaart uit mijn vorige blogpost en ik zie dat er een nieuwe volger bij is, een warm welkom Eri.
Vandaag beginnen we met een nieuwe challenge bij het CraftAddiction Designteam en Challengeblog waarbij "alles mag" het thema is en dat is niet zo moeilijk toch?
Met de kerst heb ik een aantal mooie nieuwe stempelsets van Marianne Design - Karin Joan gekregen van onze jongste zoon en daar ben ik lekker mee aan de slag gegaan voor deze verjaardagskaart.


De witte rechthoek is een stansmal van Crealies (de grootste), hierop heb ik stipjes en sterren gestempeld met memento pear tart en bahama blue ook de tekst in het polaroid frame komt van dezelfde stempelset, deze heb ik gestempeld met versamark transparant en daarna bewerkt met zilveren embossingpoeder, de polaroid frame heb ik verhoogd opgeplakt en daarop met de letters van Craft Emotions happy birthday geplakt, verder is de kaart afgewerkt met een touwtje en zilveren bling bling steentjes.
We zijn heel blij met ons nieuwe DT lid en haar schitterende eerste creatie, wil je weten wie dat is neem dan snel een kijkje op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog, daar zijn ook de prachtige creaties van het hele team te bewonderen en natuurlijk hebben we weer een leuke prijs dus doe gezellig mee!

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction:
Craft Emotions Linnenkarton - Wit.
Crealies - Crea - Nest - Lies XXL no. 36 Double Stitch Rechthoek.
Marianne Design - Karin Joan Clearstempel KJ1704 Spakle and Shine.
Memento inkt - Pear Tart en Bahama Blue.
VersaMark Transparant.
Embossingpoeder - Zilver.
Ranger - Heattool.
Dutch Doobadoo - Card Art Polaroid.
Craft Emotions Die - Alfabet Hoofdletters.
Foamtape.
Aleene's Tacky Glue.

Ik wens jullie een hele fijne week met een paar freubel-uurtjes.
Lieve groetjes, Danoesja

13 opmerkingen:

  1. dat ziet er erg leuk ui t! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke stempels en mooie kaart Danoesja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Woww wat een schitterende kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Danoesja, mooi van kleur en prahtig opgebouwd.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017.
    Liefs,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Owwww....wat ben jij verwend met de mooie stempels Danoes! Ik vind je gestempelde rand met stipjes en sterren ook zo mooi en natuurlijk ook je nieuwe tekst! Prachtig fris kaartje om het jaar mee te starten bij CA.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Danoesja !
    Heel mooi met de rand kant werk .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend mooi Danoesja!!! Ben helemaal weg van je technieken en kleuren.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi is dit kaartje als inspiratie voor weer een leuke challenge danoesja...al heerlijk in voorjaarskleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor!!!
    Je hebt er een heel fris kaartje van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaart in frisse kleuren! Ziet er top uit! Jij bent de laatste voor vandaag! Veel te laat natuurlijk, maar er is zoveel geplaatst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en frisse kaart ! Doet me al naar de lente verlangen !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel toffe kaart Danoesja, wou net typen 'doet naar lente denken', zie dat Margo dat ook in haar reactie zette, maar het is echt al zo voorjaarsfris!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig nieuwjaar, met veel creatieve uitspattingen en veel gezondheid en liefde.

    Wat een leuke, vrolijke, mooie kaart heb je gemaakt.
    En de tekst.....prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen