dinsdag 1 november 2016

Challenge #37 op Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve mensen, het is 1 november dus vandaag begint de nieuwe challenge op Ons Borduurkaartenblog met het thema "maak een kerstkaart met kerstballen en/of een kerstboom" en natuurlijk met een borduurpatroontje, ik dacht laat ik er alles maar op gebruiken dus vandaar twee kerstbomen en een plaatje met mooie roze kerstballen.


Ik heb deze keer weer eens een vierkante kaart gemaakt, hierop heb ik de mooie oudere mal van Marianne Design gebruikt waarop ik een patroontje met kraaltjes heb geborduurd van Jenine Siemerink uit het boekje Hobbydols 71, ook de sneeuwvlok en de kerstboom zijn van Marianne design, het mooie plaatje met kerstballen is van Syta van Gelderen, de randjes zijn be-inkt met vintage photo, de label is met de hand uitgesneden en verder is de kaart afgewerkt met een lintje - touwtje en belletjes.

De volgende gebruikte materialen zijn te verkrijgen bij CraftAddiction:
Linnenkarton wit en babyroze.
Sneeuwvlok Creatable LR0185.
Kerstboom Creatable LR0378.
Distress inkt Vintage Photo.

Op Ons Borduurkaartenblog zijn alle prachtige inspiratie kaarten te bewonderen van het hele team en er is een hele leuke prijs te winnen dus doen jullie weer gezellig mee?

Dan maak ik nu gelijk bekend wie er bij mij een klein prijsje heeft gewonnen met haar kaart van de vorige challenge en dat is Nicolette, als je mij een mailtje stuurt met je adres dan komt de verrassing naar je toe.
Nog een hele fijne dag allemaal, lieve groetjes Danoesja.

14 opmerkingen:

  1. Wat een pareltje Danoesja. Leuk bedacht om de stans op deze manier als pocket te gebruiken en er meteen op te borduren. Dank je voor de inspiratie, fijne dag meis.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart en heb een mailtje gestuurd. Heel leuk.
    Groetjes Nicolette

    ps ben gelijk ook maar volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is een hele mooie. Super leuk idee!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dit een heerlijk mooi dromerig kaartje!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie uitwerking zo met dat borduurwerk, super!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt...echt supermooi!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuk het borduurwerk op de stans en de tag met -ballen- is erg mooi, super gedaan!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohw, kijk dan toch hoe leuk dit kaartje is geworden. Het is echt een pareltje.
    De zachte kleurtjes doen het met dit thema ook super goed.
    Mooi borduurwerk, daar heb je volgens mij wel wat geduld voor nodig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gemaakt Danoesja! Gefeliciteerd Nicolette.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woooow Danoesja wat een schitterend kerstkaartje heb je weer gemaakt....zo chique in die roze kleurtjes en prachtige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Danoesja. Ook mooi met het borduren erbij. Toppie! Liefs, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi geheel zeg en een zachte kleurtjes heb je gebruikt. Een borduurwerkje subtiel gebruikt vind ik ook mooi. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo ziet de stans er wel heel mooi uit Danoesja! Heel leuk ook de mooie label die er tussen zit met het mooie plaatje erop! Roze kerstballen met room wit zitten straks weer in mijn kerstboom! Fijne dag!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Danoesja is je Kerstkaartje in die mooie zachte kleuren en fijntjes afgewerkt met borduurwerk !
    ook mooie stansmallen heb je gebruikt alsook het plaatje
    fijne namiddag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen