zondag 3 juli 2016

CraftAddiction Challenge #7

Hallo lieve allemaal, vandaag begint de nieuwe challenge op het CraftAddiction Challengeblog met het thema "Zomervakantie" en hier kan je alle kanten mee uit zoals je op het CraftAddiction Challengeblog kan zien door de variatie van het Design Team, wat zijn het weer prachtige inspiratie creaties!


Toen ik deze caravan van Dutch Doobadoo zag wilde ik hem gelijk hebben omdat wij zelf altijd met de caravan op vakantie gaan in de zomer, ik vind hem zo gaaf, deze keer heb ik hem enkel gebruikt.


Het is net of er zand van het strand opzit, dit zijn de Powertex - 3D Balls - Small, die zijn zo leuk, eerst heb ik met een penseeltje wat Gel Medium van Creall aangebracht en daarna met een theelepeltje de balletjes erin gestrooid.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:
De stempels zijn van Joy, je kan altijd aan Nicole vragen of ze die voor je kan bestellen.
Doen jullie weer gezellig mee aan deze leuke challenge.

Freubel ze allemaal, lieve groetjes Danoesja.

10 opmerkingen:

  1. Wat prachtig Danoesja en zo leuk met de 3D powerballs lijkt echt op zand ! Toppie creatie !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Súperleuk deze caravankaart Danoesja, instant vakantiegevoel..
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Danoesja, erg toepasselijk nu voor ons,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Danoesja! Mooi papier en je randje boven is ook een leuk detail.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart Danoesje...heel gaaf dit caravanmodelletje...ook mooie teksten erop ...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danoesja,
    Dit is een echte vakantie of zomerkaart, wat enig gemaakt. Supermooi voorbeeld voor de challenge van Craftaddiction.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO wat een leuk kaartje Danoesja. Ik kan mij voorstellen dat je deze mal gelijk wilde hebben.
    Het is een echte zomerkaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige caravan, ik zou er zo een nachtje in willen slapen ;-)
    En dat "zand", LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen