maandag 1 december 2014

Challenge #14 op Ons Borduurkaartenblog

Goedemorgen lieve mensen, vandaag begint de nieuwe challenge op ons Borduurkaartenblog. De opdracht is verzonnen door Lenie en zij wil graag kaartjes zien in de kleuren rood - groen en goud op je geborduurde kaart. Ik heb nu de labelvorm van Dutch Doobadoo gebruikt en nog een mal van Marianne Design, het knipvel - design papier en kaartenkarton is van Amy Design die we pas cadeau kregen van Corrie en Cindy, echt zo lief. Het borduurpatroontje komt uit Hobbydols 129 van Christien van den Akker. Er is natuurlijk weer een hele leuke prijs te winnen en op ons Borduurkaartenblog zijn er nog meer kaarten te bewonderen van mijn DT maatjes.


Bij Miranda hebben jullie al kunnen lezen dat de kerstmarkt hier in de buurt een succes was, we hebben goed verkocht en het was reuze gezellig. Hier volgen nog een paar foto's van onze tafel.


We hadden kaarten bij en Miranda had hele mooie hangers gehaakt waar ik helemaal weg van ben.


Kaarsen mooi verpakt, waxinelichtjes in mooie doosjes en cadeautasjes die de mensen nog zelf kunnen vullen.


In een theedoosje had ik cadeaulabeltjes gedaan en die gingen ook best hard.


Dit smaakt naar meer dus we hebben ons al opgegeven voor de paasmarkt in maart....hihihi, dit is zo leuk om samen te doen.
Nu ga ik maar eens wat huishoudelijke taken verrichten, wat minder leuk maar dat moet ook gebeuren. Tot snel dames.
Lieve groetjes, Danoesja.

21 opmerkingen:

  1. Mooie tag heb je gemaakt! Wat een gezellige kraam hadden jullie, kan me voorstellen dat er grote interesse was!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig label Danoesja en jullie kraam (en vooral de spulletjes erin) zag er geweldig uit!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend is je label Danoesaj maar net als bij Mirnda zeg ik ook hier: wat een prachtige spullen op jullie tafel, daar zitten heel veel uren liefde en hard werken in maar daarom hebebn jullie ook zo goed verkocht!!! Kan me voorstellen dat het naar meer smaakt, begin maar op tijd dat scheelt stress!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik heb weer eens veel te snel getypt en het niet goed nagekeken...sollyyyyy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja. Je borduurkaart is prachtig. Leuk gemaakt met de mooie materialen die we gekregen hebben., Wat gezellig dat jullie op zo'n marktje hebben gestaan. Jullie hebben flink je best gedaan . Er staan veel mooie dingen op de tafels. Nou in januari maar aan de slag voor pasen. Veel plezier ermee. Is erg leuk om te doen lijkt mij. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danoesja,

    Schitterende kaart heb je gemaakt!!! en wat een leuke foto's van jullie toko!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Danoesja
    Prachtig is je label, je hebt je spulletjes mooi verwerkt, leuk hoor.
    De markt die je met Miranda hebt gedaan ziet er geweldig mooi uit, de verkoop was ook aardig heb ik begrepen, zo te lezen is het voor herhaling vatbaar, dus je kan gaan freubelen met zijn tweetjes voor de Pasen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jullie hebt je best gedaan en dan is het dubbel leuk als je goed verkoopt. Ik zeg alvast Goede verkoop op de Paasmarkt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had het idd al bij Miranda gelezen. Fijn dat het zo goed draaide, dat is altijd maar afwachten!! Gezellig samen!! Gisteren had ik zelf een hobbymarkt en over 14 dgn met Mar Knutsel bij haar in het dorp. Is ook zoo gezellig. Je borduurkaart is weer super prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige label Danoesja en ook zo een fijn borduurwerkje erop...
    Een prachtig stekkie hadden jullie gevuld met schitterende creaties....en dan ook nog een goede verkoop....geweldig voor jullie....en nu weer maar snel aan de freubel voor het voorjaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart!
    En wat leuk dat jullie zo goed verkocht hebben. Hihi...en nu al hard aan de slag voor de pasen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie tag heb je gemaakt.Gezellige tafels hadden jullie en goed verkocht.Nu op naar de volgende markt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie tag Danoesja, leuk dat je je spulletjes meteen benut. Het was superdesupergezellig zaterdag in ons tokootje...smaakt naar meer LOL.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Danoesja, wat een beauty heb je weer gemaakt, zo mooi! Superleuke kraam en de hangers van Miranda zijn inderdaad geweldig! Zo leuk om iets te kopen wat iemand anders zelf heeft gemaakt. Ik houd ervan! Wat zullen jullie het gezellig hebben gehad! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Danoesja,
    je hebt een prachtige tag gemaakt, heel fijntjes met het borduurtje..
    Wat hadden jullie een prachtige kraam, met hele mooie spulletjes en inderdaad de hangers van Miranda waren super..Jouw spulletjes kan ik niet zo goed zien, maar die waren natuurlijk ook supermooi, in jouw eigen stijl..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja jullie kraam zag er fantastisch uit Danoesja en heel goed verkocht,
    daar kunnen jullie mooi op terug kijken! Je label is ook hatstikke leuk,
    weer eens iets anders dan een kaart!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Danoesja,
    wat een mooie tag heb je gemakt als voorbeeld.
    En de foto's van de kerstmarkt. Leuk! Dus jullie hebben nog best wat verkocht ook! Dat is dan mooi meegenomen en gezellig om het samen te doen. Je candy is vandag op de bus gegaan. Laat je even weten dat je hem hebt gekregen? Blijft toch spannend met de post. Van mijn zusje uit Spanje geen post ontvangen met mijn verjaardag. Echt balen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterende tag zo in mooi rood en prachtig geborduurd weer zeg! Jullie tafel zien er supermooi uit. WAUW!! Kan me voorstellen dat jullie goed verkocht hebben, wat een prachtige creaties hebben jullie gemaakt.
    Nou, dan kunnen jullie alweer in de bak voor Maart dan....hihiih!!
    Fijne dag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb inderdaad net de foto's bij Miranda gezien. En wat ziet het er allemaal mooi uit!!! En wat een werk!!! Mijn complimenten!!!!
    Ik kan mij voorstellen dat jullie na dit succes dit vaker willen doen!!
    Wat betreft je kaartje van vandaag....ook zo mooi!! Mooi verwerkt als tagkaart!
    Liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen