woensdag 20 november 2013

Liftkaartje

Hallo lieve dames, na ruim een week weer eens een post van mij. Het was een drukke week waarin mijn man jarig was maar ook een week van aanpassingen want helaas was ik vrijdagochtend weer eens door mijn rug gegaan en lang zitten gaat dan niet (ook bloggen dus niet) maar ik rommel maar wat aan en blijf lachen!!! Maandag heb ik de hele dag met een super glimlach rondgelopen want met mijn Besties easelkaartje voor Tonny ben ik eerste geworden bij My Besties Dutch Girls Designs Challenge, supergaaf en ik heb al hele mooie digi's uitgekozen. Nu hebben ze ook weer een hele leuke challenge lopen waarbij je vlinders moet gebruiken en je krijgt een verrassing als je meedoet, dus laat die vlinders maar fladderen op jullie creaties.
Vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik mee wil laten doen bij de Lift Challenge, het is een hele leuke lift om te maken.


Ik probeer vanavond nog langs te komen bij een aantal van jullie zolang het gaat.
Lieve groetjes, Danoesja.

31 opmerkingen:

  1. mooi kaartje, mooie kleurencombo
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje en mooie lift sterkte met je rug.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je man Danoesja en super dat je 1e bent geworden, je kaartje was dan ook prachtig en dat is deze ook weer, supermooi. Wat vervelend dat je door je rug bent gegaan, sterkte meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart Danoesja!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja,
    Op de eerste plaats wens ik je heel veel sterkte met je rug, lijkt me lastig als je van alles wilt en het niet gaat, super dat je gewonnen hebt, met je prachtige kaart..en ook je lift ziet er prachtig uit..leuke kaart om te liften en..ben blij dat je mijn Blog ook weer goed kunt zien op je Ipad, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. UUH dat zal dan wel lachen als een boer met kiespijn zijn Danoesja, baaaaaaaaaaalen met je ruggetje en doe aub rustig aan!!!!! De liftchalenge is echt gaaf deze keer net als jouw uitwerking!!! Dikke proficiat met je winnende Bestieskaart......leuk leuk leuk!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja,
    wat lief dat je bij me langs bent geweest nu ik lees dat het bloggen bijna niet gaat. Wat rot voor je!
    Je kaart voor de liftchallenge is ook super in deze combi van kleuren!
    En nog gefeliciteerd met je man! EN ook met je prijs bij de BEsties. Superleuk als je dat leest he?
    Groetjes en heel veel beterschap met je rug. Kalm aan!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend dat je door je rug gegaan bent doe voorzichtig en bloggen komt wel.Ook gefeliciteerd met je man en dat je gewonnen hebt met een challenge.Vind je kaart voor de lift Challenge schitterend prachtig gelukt.Hroetjes en beterschap.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Danoesja,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor de liftchallenge. Ik heb er al meerdere voorbij zien komen maar jouw uitvoering is erg mooi. Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je man en heel veel beterschap gewenst met je rug. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en we weer een post van je voorbij zien komen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Danoesja,nog gefeliciteerd met je mannetje.En wat leuk dat je kaartje eerste is geworden.Veel beterschap met je rug.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd ! En terecht gewonnen , het was de mooiste ! Kus Tonny xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd Danoesha
    het is dan ook een bjoetie.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog gefeliciteerd met je man !
    Je kaartje vind ik super geworden, mooie kleuren ☺
    Sterkte met je rug !
    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog gefeliciteerd met je man.
    Je kaartje is erg leuk geworden hoeft niet altijd zo druk te zijn.
    Sterkte nog met je rug.
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd met je gewonnen kaart hij was ook heel leuk.
    Liefs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het was ook een supermooie kaart Danoesja, dus wel vervdiend en een dikke proficiat!! Deze kaart heb ik ook schitterend gelift!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart, en prachtige kleur.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Getsie Danoes, dat is niet zo mooi van je rug! Dat heb je goed verborgen weten te houden vrijdag ;-) Hopelijk gaat het inmiddels wat beter met je. Nog gefeliciteerd met Kees ook! Leuk dat je gewonnen hebt, het was dan ook een plaatje van een kaart! En deze is ook weer prachtig gelift! Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Danoesja, die heb je mooi gelift, ik heb hem al vaker voorbij zien komen en de sketch spreekt me heel erg aan. Mooie kleuren heb je gebruikt...het is een dotje..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Danoesja, het is mij gisteren ook niet gelukt om een berichtje te sturen, ik had een nare klus bij de tandarts en lag om half 10 in bed.
    Nu gaat het wel weer, ja we moeten toch door hè.
    Nog gefeliciteerd, met de verjaardag van je mannetje en je eerste prijs, dat vind ik nu eens leuk voor jou.
    Deze kaart heb je prachtig gelift,mooie kleuren.Beterschap met je rug meis.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nopg gefeliciteerd met de verjaardag van je man. Wat een pech dat je weet door je rug bent gegaan. Balen! Je kaartje voor de liftchallenge is prachtig. Ik vind het ook een hele mooie kaart om te liften en als ik tijd had gehad dan had ik ook een poging gewaagd met de challenge maar het zit er niet in. savonds heb ik geen zin om te knutselen. Ik wens je veel beterschap toe! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooi gelift. Erg leuk is de geëmboste achtergrond. Fijn dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart.
    Beterschap met je rug.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Danoesja , ik hoop dat het nu wat beter gaat met je rug. Dat is altijd balen zoiets. Ook nog proficiat met je man !! En met je prijs bij de Besties !! GAAF .... Dit lift-kaartje ziet er ook weer supers uit. Mooie combi van paars en zwart. FIJN WEEKEND !! xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Danoesje, mooie kleurencombinatie met het paars en zwart.
    Ik hoop dat het weer een beetje beter gaat met je rug, sterkte ermee.
    Fijn weekend, gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie "liftkaart" heb je gemaakt!
    Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je man, en natuurlijk beterschap met je rug.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart, dat zwart maakt ''m chique! Leuk dat je meedoet met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooie lift, Danoesja! Prachtige embossing voor de achtergrond. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart heb je gemaakt! Oh oh, ik lees het nu pas van je rug, ik weet hier helaas alles van, doe maar lekker rustig aan want zoiets heeft echt zijn tijd nodig. Veel beterschap, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaart weer!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen