woensdag 17 juli 2013

Back in Town

Hallookes allemaal, wij zijn weer thuis van een heerlijke vakantie in Spanje. We hebben genoten van het warme weer, lekkere eten, rust en elkaar. Soms er heerlijk op uit, lekker freubelen of met een goed boek in mijn luie stoel. Of heel vroeg in je eentje langs het water op het eenzame strand wandelen......dan ben ik een heel gelukkig mens.


Er werd zelfs voor ons gekookt door onze campingkok Bart uit Belgie.....het is zijn passie om voor anderen te koken en daar genieten wij enorm van. Doordat we er zo vroeg waren was het nog lekker rustig op de camping, dat heeft toch ook wel iets. Drie keer ben ik in het leuke hobbywinkeltje Les Parisinnes geweest, ik kreeg een warm welkom door Dolors en Martha. Natuurlijk heb ik daar het nodige geshopt, de derde keer ben ik er geweest met mijn collega Ingrid die in dezelfde omgeving op vakantie was. Op de camping heb ik een kaart voor Dolors en Martha gemaakt en Miranda had ook een schitterende kaart voor hen meegegeven. Deze spaanse Tilda heb ik ingekleurd met de Twinkling H2o's, dit droogt wel snel in Spanje, ondanks dat ik niet heeeel veel bij had (moet dit allemaal mee zei Kees....hahaha) heb ik er toch iets vrolijks van gemaakt. Het labeltje heb ik van Miranda gekregen.


De andere kaartjes die ik gemaakt heb laat ik jullie later zien. Ik hoop snel bij jullie langs te komen maar er moet ook geklust worden bij Quincy en Priscilla die nu hun eigen stekkie hebben.........en op dit moment heb ik last van een opruim en poets tic.......ik weet ook niet hoe dat komt ;-)
Tot blogs, lieve groetjes Danoesja.

22 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent en zo'n fijne vakantie hebt gehad.
    Je kaartje is erg mooi.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je zo hebt genoten op vakantie, nu kun je dus begrijp ik weer aan de slag "klussen"..succes,
    Wat leuk dat je zo,n lief kaartje hebt gemaakt.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Danoesja,
    klinkt lekker zeg, die vakantie. En mooie foto ook, ik krijg helemaal in de vakantie... Nog twee weken en dan mag ik ook.
    Je kaartje is lief geworden. Handig als je een boel mee kan nemen. Dan kun je toegeven aan je hobby wanneer het uitkomt. Gebruik je poets- en opruimwoede, voor je het weet is het weer voorbij ;-)
    En klussen komt dan ook goed van uit, toch?
    Geniet ook van het prachtige weer hier ....
    Liefs,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je zo hebt genoten van je vakantie. Ben heel benieuwd wat je allemaal nog meer hebt gemaakt. Deze kaart ziet er in ieder geval supers uit.
    Onze oudste dochter is ook pas verhuisd na een paar weken klussen daar voorafgaand. Succes met klussen zou ik zeggen en ik zie je wel eens langswaaien.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Even gauw een reactie. Fijn dat je het goed gehad hebt, en nu is het hier heerlijk weer. Mooie kaart trouwens, mooie kleuren ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk je vakantie en dan kom je ook nog met heel mooi weer terug .
    Je kaartje ziet er ook weer prachtig uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welkom thuis Danoesja!!
    Leuke strandfoto (een rustig paradijs..heerlijk!!) en enig dat je daar een scrapwinkeltje hebt ontdekt. Wat zullen ze blij zijn geweest met je beeldige kaart!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Danoesja,
    ik dacht al, wat is het toch stilletjes bij Danoesja, hi hi.
    Maar ik geniet ook wel van de vakantie hoor, lekker niks doen.
    Fijn dat jullie een mooie vakantie hebben gehad. Leuk kaartje heb je gemaakt.
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh,ik was daar gebleven hoor=) geweldig die foto en die foto waarop je aan het flamenco dansen bent.....o nee het is Tilda :D....leuke vrolijke kaart en blij dat je er weer bent,lieve zomergroetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt heerlijk je vakantie Danoesja, maar helaas alweer voorbij, maar jullie hebben super genoten en daar gaat het om. Wat een schitterend kaartje heb je daar gemaakt, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad en deze kaart is erg mooi Danoesja.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk om te horen dat je zo een fantastische tijd hebt gehad! Ik verlang er ook al naar, maar ik moet helaas nog wachten tot 3 september om dan een kleine 2 weken naar Portugal te gaan. Inderdaad, hobbygerief meenemen op vakantie moet je enorm beperken, maar het is heel mooi geworden! Lekker spaans!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Danoesja, wat heerlijk om te lezen dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad, je kaart die je nu laat zien is een schatje, ik ben benieuwd naar de rest.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Danoesja,
    Wat leuk om te lezen dat jullie zó genoten hebben, ik dacht nog de 19de, nu gaan ze op vakantie..
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, fijn dat er toch wat hobbyspullen meemochten, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Danoesja, Fijn dat je er weer bent en dat je een mooie vakantie hebt gehad. Je treft het met het prachtige weer hier. Kun je nog even nagenieten. Leuk magnoliakaartje heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat jullie zo genoten hebben van jullie vakantie. Je moet er dan ook altijd weer een poosje op teren. En hier is het nu ook volop zomerweer.
    Een leuke kaart heb je gemaakt. En een hobbywinkeltje is altijd leuk om te bezoeken ;-)
    Succes met klussen!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad!
    Leuk kaartje heb je gemaakt zeg.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker hoor, dat jullie zo hebben kunnen genieten van de vakantie! Kun je weer lekker van nagenieten! Hier is het nu ook lekker zomers dus hou je het vakantiegevoel nog even vast... Je kaartje is in ieder geval heel zomers geworden! Prachtig gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Welkom thuis!
    Prachtige foto van het lege strand daar, lijkt me ook veel fijner daar sla het rustig is hoor!
    Je kunt het warme leventje gewoon doorzetten hier want het is nu ook puffen in Nederland toch?
    Mooi de kaart die je voor de dames gemaakt hebt!
    Ik zie je al sjouwen en Kees puffen moet dat allemaal mee...dat klinkt bekend haha!
    Niet teveel poetsen hoor jammer van het mooie weer!
    Fijne zomerweek
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kaartje wij zijn gisteren teruggekomen van Spanje.
    We hebben ook een leuke vakantie gehad .
    Succes met het huisje opknappen en geniet ook nog van het
    weer hier.
    Lieve groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Danoesja, wat heerlijk dat jullie ook zo hebben genoten van een welverdiende vakantie!!! Prachtige foto zeg...kun je heerlijk bij wegzwijmelen. Je Spaanse schone mag er ook wezen, wat een leuke kaart!
    Groetjes en alvast een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat gezellig met Ingrid lekker shoppen!! Je kaart is een plaatje en ik ben blij dat je zo genoten hebt van je vakantie. Ik hoop voor jou wel dat je poets en ruimtic nu wat getemperd is want met dit weer........pffffffff ik geef het je te doen hoor!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen