donderdag 3 januari 2013

Kaartje voor een jarige Kerstdame

Hoi Allemaal, allereerst de allerbeste wensen voor dit jaar en dat jullie wensen mogen uitkomen.
Dit kaartje heb ik al even geleden gemaakt voor Jamie. Eerste kerstdag is zij 17 geworden, en met kerst jarig zijn vind ze helemaal niet zo leuk.......en dat kan ik me heel goed voorstellen. Het is een heel vrolijk kaartje geworden voor deze vrolijke meid. Het DP papier plus tekst (uit het zelfde papierblokje) heb ik in sept. van Mary gekregen, zij was met één van haar dochters naar Amerika geweest en had wat leuke hobbyspulletjes voor me meegenomen, zo lief. Een leuk 3d plaatje erop plus een lintje en wat bloemetjes met een brad en nog een mal van Marianne Design gebruikt.
Ze was er erg blij mee. Nog een hele fijne dag allemaal en tot blogs.
Lieve groetjes Danoesja.

31 opmerkingen:

  1. ook voor jou de beste wensen

    wat een lief schattig kaartje is dit
    hier word je vrolijk van

    groetjes Gré

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Danousja, ook voor jou de beste wensen voor 2013, ik hoop ook dat er snel een oplossing komt voor je mannetje zijn nekhernia.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor Jamie, dat ze er blij mee is kan ik me voorstellen, het is een plaatje.
    Lieve groetjes.
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De beste wensen voor het nieuwe jaar!
    Wat een lief, vrolijk kaartje heb je gemaakt.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Danoesja,
    Dank je nogmaals voor je mooie en lieve Kerstkaart! Zodar ik kan stuur ik je een kaart met een briefje erbij, ok?
    Het is hier niet helemaal in orde, maar dat vertel ik je liever persoonlijk!
    Liefs en je kaart is prachtig!!!
    Liefs en een knuffel, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja
    De aller beste wensen voor 2013

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, lekkere vrolijke kleuren heb je gebruikt

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst de beste wensen voor 2013. Ik vind je kaart echt gaaf, zo lekker vrolijk! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Danoesja en ook voor jullie de beste wensen voor 2013.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk vrolijk papier, en wat een bjoetie van een kaart heb je voor Jamie gemaakt, helaas kan je het tijdstip van je verjaardag niet altijd uitkiezen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.
    Mooi papier.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een supermooie kaart geworden Danoesja, ik vind het een plaatje, kan me voorstellen dat Jamie er superblij mee was. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker fris en vrolijk, heerlijk om dit soort kaartn te zien.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi danoesja

    nou echt een fleurige kaart voor jamie en ja jarig zijn op een feestdag is minder leuk maar ja het zijzo:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Danoesja,

    Wat een gezellig, vrolijk kaartje is dit..mooi papier en het plaatje is ook..liefff..

    de allerbeste wensen voor 2013, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou en je familie de beste wensen voor 2013!
    Je kaartje vind ik zo mooi!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige fleurige kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige fleurige kaart, met mooie kleuren.
    Heel leuk gemaakt, dat plaatje is ook super :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Voor jou ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! En wat is dit een vrolijk gekleurd kaartje!!

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Danoesja

    Voor jou ook nog de beste wensen voor 2013
    Je hebt een heerlijk vrolijk kaartje gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog de aller beste wensen Danoesja!!
    Wat een onwijs gaaf kaartje, zo heerlijk vrolijk!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Voor jouw ook nog het allerbeste voor 2013. Je hebt weer een lekker vrolijk verjaardagskaartje gemaakt.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Inderdaad een heel vrolijke kaart. Heerlijk gewoon. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Danoesja,
    wat een vrolijke lieve kaart voor een 17 jarige jongedame. Nee met kerst jarig zijn is ook niet leuk, net als 3e kerstdag....
    Groetjes en tot blogs!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo zeg...de zomer spat bijna van mijn scherm af!!!! Wat een geweldig kleurig kaartje heb je gemaakt...super!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief kaartje met dit mooie vrolijke papier,leuk voor een 17 jarige.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is weer eens wat anders dan vintage Danoesja,de kleuren spetteren me tegemoet,leuk voor een jonge meid,lekker vrolijk,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heerlijk, zo'n vrolijke kaart na alle kerstkaarten, ik kan me goed voorstellen dat ze daar blij mee is geweest! Leuk beschermengeltje ook in je vorige post ;-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Voor jou ook nog een mooi, gezond en creatief 2013 gewenst Danoesja!
    Een mooi en vrolijk kaartje heb je gemaakt, erg leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hey Danoesja, ben weer even aan het hoppen!! Ff bij jou kijken...leuke kaarten heb je de gagelopen tijd gemaakt!!
    Fijne zondag alvast, xx Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Schitterende kaart Danoesja, wat lief dat ze spullen uit Amerika voor je mee brachten!
    Ik wens jullie ook een heel gezellig, creatief en vooral gezond 2013 toe!
    Liefs Maia

    BeantwoordenVerwijderen