donderdag 24 januari 2013

Van lila naar paars

Goedenavond allemaal. Wat heb ik weer heerlijk zitten kleuren, ik heb ook wel wat afleiding nodig.........Kees is nog niet zenuwachtig maar ik dus wel.
Ik was wel tevreden deze keer over het inkleuren maar het kan natuurlijk altijd beter. Dit kaartje heb ik voor Nicole gemaakt en ze heeft hem gisteren ontvangen.


Ik weet niet meer waar het DP van is, ik heb mallen van Magnolia - Joy - Spelbinders en Crealies gebruikt, kant - knoopjes - roosjes - lint - doily - engeltje/charm en een hartje van fimo klei, en natuurlijk deze lieve Tilda, ik vind haar zo lief.


Tilda is ingekleurd met distres inkt voor de huid en de Twinkling H2o voor de rest. sommige delen heb ik bewerkt met witte acrylverf. Ook heb ik een stikrandje aangebracht op het DP.


Vandaag was ik even op bezoek bij Nicole en natuurlijk heb ik het meester kleurwerk van Nicole bewondert..........dit kan ze zo goed.......ik ben er helemaal weg van. Ik vond het erg gezellig Nicole.
Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/, daar vragen ze minimaal 2 knoopjes en kant op je kaartje.
Ook wil ik met dit kaartje meedoen bij http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/, daar vragen ze structuur op je kaartje, volgens mij zit dat er genoeg op toch.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Lieve groetjes Danoesja.

40 opmerkingen:

  1. wat een lief kaartje Danoesja in zulke mooie kleurtjes:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danoesja,
    Wat een lieverdje is dit weer..heel mooi ingekleurd..leuke kleurtjes ..mooie strik...
    Kan begrijpen dat je nerveus gaat worden als je man een operatie te wachten staat..sterkte hoor...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje mooi ingekleurd .groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschoon kaartje in dat zachte lila! Zo veel lieve details er op, het stikwerk, kantje maar ook dat lieve fimo-hartje en je inkleurwerk ziet er super uit Danoesja!!
    Nicole is er ook super blij mee net als met jouw gezellige bezoekje, lief dat je daar de tijd voor hebt gevonden! Het begint nu idd op te schieten voor je man....super spannend allemaal. Nogmaals, heel veel sterkte en ik duim dat alles goed zal gaan en hij straks pijnvrij rondhuppelt!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super mooi kaartje
    met lieve kleurtjes
    heel mooi ingekleurd

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje!!!!! Mooie kleurtjes!! Wat lief dat je even op ziekenbezoek geweest bent bij Nicole, was ze vast blij mee net als met je kaartje, lief hoor!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, prachtig kaartje heb je gemaakt, fijn dat je zo je gedachten kan verzetten want tja, spannend blijft het altijd wel een beetje hè!
    Fijne avond, liefs,Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een liefje Danoesja!! Heel leuk van details en van kleur!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het weer leuk gemaakt, mooie kleurtjes ook!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danoesja,
    ik kan me helemaal voorstellen dat jij al zenuwachtig bent hoor! En wat kan kleuren dan heerlijk afleiden.
    Je kaart voor Nicole is super! Wat een mooie combi van alles. Knap dat je zoveel details erop hebt, ik blijf kijken!
    Sterkte met de zenuwen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Danoesja in mooie kleuren en schitterend ingekleurd.Begrijp best dat je nerveus bent blijft toch spannend een operatie.Nog eventjes vol houden.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart weer meid. Altijd zo genieten hier op je blog. Net of ik echt even gezellig bij jou visite kom.
    Sterkte hoor met de zenuwen.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat is die super Danoesja. Hij wordt de 28ste geholpen hé tenminste als ik het goed onthouden heb. Heel begrijpelijk dat je al zenuwachtig bent, en bij hem komt het vast nog wel of hij is natuurlijk zo blij dat hij straks als het goed is van de pijn af is. Je kaartje is echt een toppertje, zo mooi gedaan. Heel veel sterkte met de zenuwen meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een snoesje van een kaart, heel erg mooi. Sterkte met je zenuwen, gelukkig kun je je gedachten even verzetten door lekker te freubelen.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kleuren heb je hier gebruikt!!! Super kaatje....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief en mooi kaartje. Het hartje leek net een zeepje, totdat ik las dat het van fimo klei is ! Je gedachten verzetten gaat het beste met heerlijk freubelen aan de tafel :-)

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje zeg en wat een leuke spulletjes heb je gebruikt. Dat hartje van fimo-klei is ook gaaf zeg, heb je dat zo gekocht of zelf gemaakt????? Het is een dotje van een kaart geworden....prachtig!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje jDanoesja. Hopenlijk geeft het kleuren afleiding.
    Sterkte met alles.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi danoesja
    nou echt een prachtig kaartje waar je blij van word als ie op de mat ploft!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schattig kaartje..en inderdaad deze Tilda is geweldig/

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een schitterende kaart geworden Danoesja!
    Ook het hartje van fimo vindt ik geweldig!
    Ook een leuk idee! Kortom een hele mooie kaart!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Danoesja
    Wat een prachtige kaart en wat een leuke stempel is dit .
    Super mooi ingekleurd en wat leuk dat stikrandje .
    Sterkte met je man .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige kaart in deze kleuren zeg!! Fijn dat kleuren afleiding geeft, sterkte hoor met je man.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Danoes,wanneer kan ik bij jou een workshop volgen;),súpermooi ingekleurd en omgetoverd tot een schitterende kaart!En dat je zenuwachtig bent snap ik helemaal,ik wilde dat ik kon zeggen:"komt wel goed,schatje". Je weet me te vinden he.....liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooi kaartje is dit!!
    Sterkte he!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauwww Danoesja
    Wat een super mooi kaartje

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje Danoesja, mooie kleuren.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een geweldige kleuren, neem me ook steeds voor om eentje in het paars te maken...........Een topper!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig kaartje Danoesja en wat heb je dat mooi ingekleurd, echt super! Ook het hartje van fimo is leuk erbij!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Danoesja,

    Wat een lief kaartje heb je gemaakt en Tilda is super mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaartje in deze paarslila kleur ook leuk afdrukje en mooi ingekleurd.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Het was heeeeel gezellig Danoesja en zeker voor herhaling vatbaat en je kaart.......die staat hier nu te pronken op mijn tv dressoir en is in het echt nog veeeeeeeeeeel mooier!! Kun je nagaan, want hier op je blog is ie al schitterend!! Tilda heb je ook supermooi ingekleurd. Bedankt voor je lieve compliment meis!! Fijn weekend en nog maar twee nachtjes slapen. Hou je haaks meid. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een schitterend kaartje geworden Danoesja
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een prachtige paarse kaart Danoesja! En in het echt blinkt het gekleurde plaatje je ook nog tegemoet want wat heb je dat onwijs mooi gedaan! Sterkte nog vandaag met wachten en natuurlijk morgen voor de operatie!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Een heel lief kaartje Danoesja en wat heb je het mooi ingekleurd.
    heel veel sterkte met de operatie van je man!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart met leuke details zoals het fimohartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuke kaart en wat een schattige kleurtje. Hoop dat het gisteren goed is gegaan met Kees. Heb veel aan jullie gedacht.

    groetjes Elvira

    BeantwoordenVerwijderen
  38. He, deze post had ik nog niet gezien.
    Een schitterende kaart en super ingekleurd hoor!
    Ik hoop dat alles oke is gegaan met Kees.
    Beterschap
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het houdt me de hele week al bezig Danoesja, hoe is de operatie gegaan van Kees, is het allemaal goed gegaan. Ik hoop het wel. Weet dat ik aan jullie denk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen