maandag 16 juli 2012

20 JAAR GETROUWD

Hoi allemaal, ik kom de laatste tijd niet aan bloggen en freubelen toe door andere bezigheden. Dit kaartje heb ik anderhalve week geleden gemaakt voor Jenny die op 10 juli 20 jaar getrouwd was.
Het 3d plaatje is van Marianne Design, ik vind het heerlijk om af en toe te knippen. Mijn cuttlebug is vervangen door een nieuwe zonder kosten en daar ben ik zo blij mee.
Vorige week ben ik met Quincy naar de dermatoloog geweest en helaas is er niets aan te doen, zijn haar kan weer gaan groeien maar de kans is groter dat hij helemaal geen haar meer overhoud, dit is dus de tweede auto-immuunziekte want hij heeft vanaf zijn tweede al vitiligo, gelukkig is hij vrij nuchter en gaat hij er goed mee om, ik vind het iets moeilijker maar dat is normaal als je moeder bent denk ik.
Tot snel, lieve groetjes Danoesja.

18 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart is dit Danoesja en wat fijn dat ze je cuttlebug zonder kosten hebben vervangen. Minder fijn om te lezen dat er waarschijnlijk voor Quincy niets is te doen maar wat een kanjer dat hij er zo goed mee omgaat, maar als moeder voel je je anders en dat begrijp ik maar als te goed, je wilt toch het allerbeste voor je kinderen zonder ziektes e.d.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart! En kan me voorstellen hoe je je voelt als moeder,
    sterkte ermee hoor.

    Liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Danoesja
    Wat is je kaart mooi geworden en fijn dat je cuttlebug gerepareerd is want je kan echt niet zonder.Minder leuk is het lezen van je zoon maar begrijp dat hij er wel goed mee om kan gaan.Als moeder wil je toch altijd graag het best voor je kind en het liefst voor alles te beschermen ,maar helaas kunnen we het niet maar je reactie kan ik mee wel voorstellen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer Danoesja dit bericht van Je Zoon.
    Maar gelukkig gaat hij er goed mee om.
    Maar als Ouder wil je graag maar 1 ding.
    Dat Je kind gelukkig,en gezond is zonder narigheid.
    Heeft Je kind iets,had Je het als Ouder toch liever zelf gehad.
    Maar als Ouder sta Je dan altijd machteloos.
    Ik vind het heel dapper van Je zoon dat hij er goed mee om weet te gaan.
    Wat een prachtig mooi kaartje is het geworden.
    Echt schitterend.
    Wat fijn dat Je zonder kosten Je cuttlebug heb kunnen vervangen.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat sneu voor je zoon maar wat fijn dat hij er goed mee om gaat, al kun je niet in zijn hart kijken.
    Als ouder wil je toch het beste voor je kind.
    Wat fijn dat de cuttlebug vervangen is voor een nieuwe.
    Het kaartje ziet er erg mooi uit.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super dat je een nieuwe cuttlebug hebt gekregen hebt. Zonder kunnen we nu niet meer en om een nieuwe te kopen, is toch weer een behoorlijke uitgave.
    Wat vervelend voor Quincy al slaat hij er zich goed doorheen. Als ouder wil je nu eenmaal het beste voor je kind. Ik wens je het allerbeste toe.
    Prachtig is je kaartje! Die nestie is ook zo mooi. Hij staat hier op mn wensenlijstje...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi danoesja
    een erg mooie kaart en wat erg voor je kleine knul en ja als moeder grijpt het je vaker meer aan dan het kind zelf!die kan er vaker nog beter mee omgaan en sta je vaak met grote ogen te kijken hoe ze er mee om gaan!
    en voor jou is het fijn dat je een leuke hobby hebt om zo nu en dan even je gedachte te verzetten!
    wens je veel sterkte en een kuffel voor je kind:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje.
    Vervelend voor Quincy. Gelukkig neemt hij het goed op.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeder zijn doet iets met je, of je wilt of niet Danoesja. Als ik vroeger pijn had zei mijn moeder "kind had ik het maar" dat vond ik toen zoooooooo maf maar inmiddels weet ik wel beter dus ik begrijp helemaal hoe je je voelt met je zoon. Knap dat hij er zo goed mee om kan gaan!!!!
    3D knippen is heerlijk rustgevend en je kaartje is prachtig!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie romantische kaart heb je gemaakt! Zo mooi met de roosjes!
    Wat vervelend van je zoon!
    Ja, moeder zijn, dat ben je altijd!
    Dat gevoel verdwijnt nooit!!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    wat een vreselijk verhaal van je zoon.
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Danoesja, leuk met dat 3D plaatje!
    Vervelend voor Quincy zeg, gelukkig kan hij er goed mee om gaan. Als moeder ben je er toch meer mee bezig.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschoon, Danoesja!! Wat vervelend nieuws voor jullie zeg!! Fijn dat je zoon er redelijk nuchter onder is, mar ik kan me voorstellen dat het jou als moeder niet loslaat en dat je het verschrikkelijk voor hem vindt. Meid, hou je haaks en ik denk aan je. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Danoesja,wat heb je die rozen mooi opgewerkt,het lijken wel echte!Fijn dat je weer lekker kan cuttlebuggen je hebt er een prachtige mal doorheen gedraaid en dat alles samen is een schitterende kaart!lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schitterend kaartje geworden, daar zal Jenny heel blij van worden TOPPIE!!!!
    QWens je heel veel sterkte met je zoon Danoesja en wees maar blij dat hij daar zo makkelijk mee om kan gaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Aan je kinderen moeten ze niet komen wat een knapperd is je zoon dat hij er zo mee om gaat!
    Prachtig je kaartje Danoesja, gezellig om af en toe gewoon weer eens te knippen he!
    Fijne vakantie.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Danoesja, ja als moeder wil je dit allemaal niet maar je zoon is een kanjer!!! wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt. Ook die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag. Kwam net een dag voordat we weggingen binnen. dank je wel daarvoor. Groetjes vanuit een (nu) zonnig Duitsland, Elvira

    BeantwoordenVerwijderen