dinsdag 29 mei 2012

BABYKAARTJE

Dit babykaartje heb ik gemaakt voor Louise, zij geeft heel fanatiek les op de sportschool waar ik lid ben, haar lessen zijn altijd een feestje. Ze heeft een zoontje gekregen en hij heet Viggo. Ik weet niet meer van welk merk het DP is, baby Edwin is ingekleurd met Derwent potloden, verder een nestabilitie beinkt met distress inkt - lint en wat knoopjes gebruikt + stickels op de sterrentjes, aan de binnen kant zit een ster uitgesneden met de cricut en beinkt met een tekst erop van Marianne Design.
Wat genieten we toch van het mooie weer ik krijg er een echt vakantie gevoel van. We hebben in de tuin gewerkt en mijn kussens zijn bijna klaar voor de tuinset. Quincy was gisteren thuis dus die kon mooi even op Deacon passen zodat wij even konden gaan fietsen, en daarna in de stad even genieten op een terrasje. Dat hadden we wel even verdiend vonden wij.

Voor Chantal is bijna de grote dag aangebroken, en je kan nog tot dan mee doen aan haar huwelijkscandy, ik doe zelf niet mee omdat ik haar collega ben en het is al een candy om op haar bruiloft te mogen komen:-) ik ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet.
Tot snel weer.
Lieve groetjes Danoesja.

30 opmerkingen:

  1. Je kaartje is weer prachtig geworden, leuke, vrolijke kleurtjes heb je gekozen.
    En je hebt gelijk hoor, lekker genieten van het mooie weer, voor zolang het duurt.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk vrolijk kaartje en wat een lief stempeltje heb je gebruikt.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schattig kaartje Danoesja en helaas...........het is even uit met de pret van buiten zitten, wat een omslag en het wordt nog kouder van de week, brrrrrrr!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi danoesja

    Wat een prachtig baby kaartje echt een lief stempeltje en je hebt het weer mooi ingekleurd.
    Ook leuk zo die ster binnen in.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi danoesja
    wat een lieve babykaart met prachtig vrolijk papier en ja de geboorte van zo hummeltje is iets vrolijks,dus vind ik je kaart superleuk!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig baby kaartje, prachtig!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een supermooi babykaartje Danoesja, heel leuk gemaakt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje, lekker vrolijk!!! Héél leuk babykaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig babykaartje! Lief is baby Edwin.
    Gelukkig heb ik ook van het mooie weer genoten. Dat is maar goed want eind week wordt het nog maar ca. 12 graden..brrr...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Baby Edwin is ook zoooo schattig net als je kaart, Danoesja. Erg vrolijk ook. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een heel lief babykaartje geworden!een klein prinsje!

    Groeten Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig babykaartje, leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een schatje hè, ik heb dit stempeltje zelf ook. Lief kaartje hoor!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Danoesja, wat een schattig babykaartje zeg. Heerlijke vrolijke kleurtjes en die Magnolia is ook erg lief! Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Danoesja
    Wat een lief baby kaartje heel mooi en de kleurtjes ook.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een fris lief kaartje is het geworden. Ik kan nu ook je vorige bericht lezen, op de IPad lukt dit niet.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Danoesja,

    wat een schattige kaart heb je gemaakt! Leuk ook de binnenkant. Wat leuk dat je bij Chantal mag komen. Heeft ze het hele team uitgenodigd? Bofferds! Veel plezier! En ik doe al mee, hoor met de candy...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterend babykaartje weer Danoesja! Superleuke stempel dit! Haha, leuk dat je mijn candy nog even noemde! Overmorgen is het al, echt heel erg gek dat het nu ineens zo snel al is, maar ik heb er zin in en we gaan lekker feesten vrijdag :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattig babykaartje, heel mooi!
    Lieve groetjes,Plony en ben benieuwd hoe het feest gaat worden, alvast veel plezier ook jij.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. He Danoes,wat een lieve kaart,leuk dat je die maakt voor je instructrice van de sportschool,dat zal erg gewaardeerd worden,geniet nog lekker op je kussens die al af zijn van het mooie weer! Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg leuk babykaartje!! Lief van je dat je de tekst aan mij hebt doorgemaild, zo kan ik nu dus ook lezen dat je kussens voor in de buitenstoelen aan het maken bent!! Leuk hoor!! Worden ze romantisch van kleur??
    Gelukkig ligt het dus niet aan de computer dat ik je blog niet kan lezen, er is nog een blog waar ik dat niet kan, die bekijk is dus bijna nooit, wat wel jammer is.
    Fijne zonnige dag nog, gr oetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lief kaartje heb je gemaakt voor de instructrice!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is het een schatje Danoesja.
    Echt een lieverdje.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een lief babykaartje heb je gemaakt. Het stempeltje blijft ook een schatje.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje van een kaart Danoesja helemaal Toppie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schatje is dit!!! Prachtige kaart met een prachtige kleur!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaart, helaas is het mooie weer voorlopig op!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje erg leuk gemaakt.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lieve Danoesja,
    Wat een schattige kaart heb je gemaakt!
    Ik geniet zo van je verhaal!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen