dinsdag 10 april 2012

HET OOG WIL OOK WAT

Op de beurs in Den-Bosch had ik een memohouder gekocht, ik heb hem gepimpt in dezelfde stijl als een pennenbakje die ik al had. Het designpapier was alleen bijna op dus heb ik het gecombineerd met effen papier, een mooi vintageplaatje erop en wat roosjes is genoeg vind ik. Aan de binnenkant en buitenzijkanten een nieuwe nestabilitie met een stempel van Eline. Chantal heeft hem ook heel leuk opgepimpt, helemaal in de magnolia stijl.



Het inkleuren met distress inkt gaat al iets beter, word vervolgd.
Lieve groetjes Danoesja

24 opmerkingen:

  1. Prachtig, wat heb je mooi papier gebruikt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dat ziet er erg mooi uit en inderdaad prachtig papier .
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super chique en romantisch setje heb je zo Danousja, prachtig!!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig gepimpt Danoesja!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja,

    wat heb je dat prachtig gepimpt!! Als je had gezegd dat je dit gekocht had in een kadowinkeltje, had ik het ook geloofd!
    En dan in combinatie met het memohoudertje. Echt super. Mooi met die vintageplaatjes erop en goed opgelost, toen het papier op was.
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh Danoesja, wat heb je dat weer schitterend gepimpt!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is schitterend opgepimpt,leuk om kado te krijgen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een schitterend setje gemaakt!! Prachtig papier. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een heel leuk setje geworden!
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig bureausetje bij elkaar!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat ziet er erg mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Danoesja,
    Leuke dingen maak je. Die theemuts is ook erg leuk.
    Zo doe ik steeds weer nieuwe ideeen op, en kan ik mijn restjes stof en kantjes ook voor de kaarten gebruiken.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gaaf setje is het zo geworden.
    Helemaal niets mis met het combi met het effe kleurig papier.
    Heel mooi.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk setje is dit geworden zeg, staat zo gezellie op je burootje...toppie gedaan weer..knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet erg leuk uit zeg. Mooi papier. Leuk dat je weer geoefend hebt met kleuren. Het wordt steeds makkelijker.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw super mooi! De stijl vind ik echt prachtig!!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een lief romantisch bureau setje heb je gemaakt, zou zeker niet misstaan in een kadowinkeltje! (zou op mijn bureau ook mooi staan........LOL)
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. helemaal leuk! ik ben gek op dit soort projectjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Danoesje,toen ik thuiskwam meteen gekeken of je nieuwe dingen had geplaatst.Ik ben op slag verliefd
    op je doosje,prachtig!!Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Danoes! Wat een supersetje! Echt superleuk geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love these they are gorgeous :)
    Hugzz Val xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog! ik heb je ook gelijk maar op volgen gezet:)
    en jij maakt ook mooie dingen/kaartjes:) ik vind t oppimpen van dingetjes ook zo geinig:))

    en als je bij nicole geweest bent, komt t helemaal goed!! veel plezier en succes daar:))
    liefs,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Danoesja, bedankt voor je berichtje op mijn blog!!
    Natuurlijk fiets ik ook even naar die van jou en ben blij te weten dat je met fimo werkt altijd handig, wil eens van die roosjes maken op de kaart.... Als ik ergens tijd vind.
    Ehm ik zie af en toe rose beeld bij je maar voor de rest zwart, kan dan ook de berichten niet lezen, heb ik hier alleen last van?
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Na jouw berichtje (bedankt! :) ) kom ik ook even snuffelen op jouw blog. Vooral dit knutselwerkje viel me op! Mooi papier gecombineerd, toepasselijke extra's en een erg leuk eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen